spotify

Imorse gick jag ut med hundarna vid 7-tiden och så fort jag kommer in somnar jag på soffan. Eter några timmar ringer telefonen och Isabell och frågar om hon och Aslan får komma över och leka. Efter lite övertalning går jag med på att bjuda på kaffe och leka med hundarna. Peppe är lite väl dominant och Aslan visste inte riktigt om det var okey att leka med ovädret Billy. Aslan är Isabells egna uppfödning. Super trevlig med ett underbart temperament. Tyvärr krånglar min blogg lite och jag verkar inte kunna lägga ut bilder just nu. Men bild på Aslan kommer sen! Nu måste jag fortsätta städa och lyssna på musik. Någon mer än jag som hatar Halebop hallå reklamen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0