bloggtorka

Hänt mycket i helgen så bloggen har hamnat på glömskelistan.

Jag har börjat måla igen! Käns underbart. Bilder kommer upp på tavlan :)

Igår stack jag och Robin iväg på ip med hundarna för att träna. Nu har jag tränat mer på kontakten och det har verkligen gett resultat. Mycket inkallning har även stått på vårat schema.
Måste köpa ny kampleksak då jag och Billy kampat sönder våran bästa :p


Nu börjar vi planera inför våran framtid. Vi vet vad vi vill och vad vi ska ha. Ingenting är omöjligt och det är inte en sån där omöjlig dröm, vi vet att vi kan klara det. Vi har kollat fakta, för och nackdelar, jobb, kostnader, intresse på marknaden..allt. Vi kan göra det här. Spelar ingen roll vad andra säger. Finns viljan så går det! :)
Jobbar hellre 250% och dåligt betalt med någonting jag tycker om.. än 100%, bra lön och ett jobb jag inte gillar.

Ute med hundarna i underbara Bjuråker sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0