handtarget

Billys tass gör att vi tar det lite lugnt med utomhusaktiviteter (träning) Så vi har tränat mycket inomhus. Hållt på med handtargets idag och det börjar verkligen sitta. Kommer uppskattas mycket kan jag lova, för han följer inte gooodis hur som helst. Behöver targets när jag ska öva in nya tricks.

Idag när vi var ute så smällde några ungar en smällare bara några meter från hundarna. Billy reagerade knappt :D Men jag var snabb och skällde på ungarna.. dom får vänta tills nyår!

Imorgon ska vi upp tidigt och städa lägenheten för att sedan tåga upp till hälsingland. Kommer bli underbart!
Nu måste jag sova och försöka bota min långvariga huvudvärk!

Fortsätt att rösta på Billy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0