kurs

Idag har vart en kämpig dag.


Sitter här med feber och en otroligt nöjd Billy.
Vi kursade idag igen och trots alla matglada myggor och knott så var det helt underbart. Solen sken och jag kunde njuta, även med en hemsk feber.. kan inte låta lite sjukhet hindra mig att träna!

Billy blev strax innan 12 månaders ålder väldigt "ljudlig" eller gnällig under passivitet. Pratade med Lucy (instruktören) om problemet och hon rekomenderade mig att prata med Lena Pettersson som har Borderness Kryddan. Lena är en mycket duktig förare/tränare och tävlar framgångsrikt. Hon gav mig många bra tips och idéer. Så nu är det bara att fortsätta träna :)
Men idag skötte sig min trefärgade barnrumpa perfekt! Knappt gnäll och fokus på plan.

Nu ska jag kolla på film, dricka någonting varmt och gosa ner mig med Robin och hundarna i soffan.


Bilden är tagen från Lenas hemsida. Klicka på bilden för att komma dit!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sa hon då? :)

2010-06-01 @ 11:24:43
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0