utgång

Igår var jag ut med lite vänner. Tydligen tål mitt huvud inte rödvin nå bra alls. Är glad att Treo finns.


Idag skulle vi ut i skogen med Allmänlydnadskursen men Lucy, våran instruktör, blev sjuk :( Fast det var nog lika bra, hade inte kunnat ge allt idag med mitt huvud.

Hundarna visar inte några biverkningar på halsbanden. De har kliat sig lite, men kan inte se det som ett problem. Det kommer antagligen sluta om ett tag.

Sitter nu och kollar på Vem vet mest. Tro det eller ej, men jag kan faktiskt väldigt mycket! :)

Men nu måste alla rösta på Billy!


Den enda bilden jag tänker bjuda på nu är en bild från helgen hos Regina och Lasse.

På bilden Lasse och den otroligt vackra Ina.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha mitt huvud tål heller inte rödvin men det är en läxa man får lära sig den hårda vägen :p

2010-05-23 @ 18:36:52
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Nicklasiben

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2012-06-29 @ 12:17:13
URL: http://nicklasiben.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0