arbetsförmedlingen

Idag vart det en tripp ner på stan - till arbetsförmedlingen.
Mötet vart inte så tråkigt som jag trodde, killen som höll det såg väldans bra ut. Svag för killar i dreads.

Har precis fått mina första introdagar på jobbet :D Tar två minuter för mig att ta mig till jobbet, det kan jag leva med ;) Jag är glad. Börjar imorgon.

Idag kommer hundarna få mindre promenad  än normalt, för det är inte humant att gå ut i stormen. Peppe blåste ju bort igår. Kan det inte sluta?

Nu börjar kanske livet ordna upp sig, jag ska fira det med en massa målning, måbramusik, kaffe och senare ett glas vin!


Kommentarer
Postat av: anna

kommer över till dig sen om jag får, måste bara kolla klart på föreläsningarna och så :)

2010-11-24 @ 16:35:46
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0