snö

Hundarna har vart duktiga och dragit in en massa blötheter i lägenheten idag.  Vart knasigt väder och jag har inte alls haft lust att leka ute, men vad gör man inte för dom håriga :)

Nu ska jag fixa mig - om det går - och sen sticka ner till Parvel. Verkar vara lite folk som ska leka där ikväll. Blir det riktigt tråkigt går jag hem och fortsätter rita. Det kliar i "konstnärsfingrarna". Spännande spännande

Ikväll spelas det bara dnb och dubstep hos mig.
Dagens låt: Muffler - Butterfly 2007 Edit

Det går bra för min Wizzrobe och Medli på DeviantART :)


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du hade kul :) och det är klart det går bra för dina bilder, du är ju bäst!

2010-11-21 @ 04:23:53
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0