lugnt

Hundarna är rastade, nu blir det en skummig kaffe och Halo ODST igen. Kvällen spenderas som alla andra arbetslösa kvällar. Folk som klagar på att de har en hemskt jobb borde verkligen testa på hur det är att vara arbetslös.. för det är INTE kul!

Nu har jag bestämt mig iaf, när jobb har återfunnits och pengar serveras på kontot ska jag skaffa mig en longboard. Får hoppas att vintern går över snabbt bara. Jag ska göra en lista på saker jag måste ha gjort innan jag fyller 30.

mot xboxen

Jag kan bli våldsam när jag spelar..


Kommentarer
Postat av: Calle

Fan va najs! Longboard är så sjukt jävla kul, och avkopplande :) Se till så du inte köper nån skit bara - finns mycket sånt (typ på stadium :P)

Så tar vi tag i det till våren om du fortfarande vill ha hjälp :)

2010-10-20 @ 17:04:06
URL: http://lagerkrantz.blogspot.com
Postat av: Raymondronja

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 18:05:41
URL: http://raymondronja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0