Måndag

Måndagar är som bekant aldrig roliga.  Meningen va att jag skulle tvätta idag, men vaknade för sent och hade inget sköljmedel hemma. Bokade om tills imorgon, då har jag garanterat vart på hemköp.

Börjar packa inför min vistelse i bjuråker. Kommer vara urmysigt att ha huset för sig själv. Längtar upp till alla håriga djur och kommer vara skönt att slippa staden ett tag.
Kommer bli mycket ridning och vallning!
Blir även en hel del hundtrimmning. Bhea ser tydligen ut som en vildvuxen isbjörn och Moa behöver en ny frisyr, får se om jag får igång klippmaskinen.. Annars blir det gamla hederliga saxar.

Peppe fick sig en vardagstrimmning i lördags. Han är en dramaqueen. Men snygg blev han <3

Nu ska jag fortsätta göra lite mer viktiga telefonsamtal sen blir det en myzpromenad med Anna och grabbarna. Älskar hösten

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0