Soffläge

Vart igång större delen av dagen.

Blev bjuden på lunch av världens bästa morföräldrar. Så jag och Moa tog en promenad över dit. Det är inte bara att promenera med en Moa, för hon är så liten att man nästan tappar bort henne. Föredrar "stora" hundar som Peppe och Billy :3

Passet med Ebbe idag va ganska spännande. Antingen hade han lite träningsvärk eller så va han bara tjurig.
Jag försöker rida med så lite tygel som möjligt, samlingen kommer från sätet/skänklarna och styrningen sker helt på vikt/skänkel ev lite neck reining. Det är underbart att rida på hästar som är tränad rätt ifrån grunden, Ebbe är en av dom. Vill testa honom på bosal, tror han är redo för det nu.
Tränade mycket övergångar och kräver nu mer av Ebbe, han måste ta min skänkel när jag ber om det.
Idag blev han väldans irriterad när jag styrde in honom i mindre volter, sparkade lite åt skänklarna och jag såg hur han rynkade lite på nosen. Han va även lite väl pratig idag, skrek efter Kilroy.
Annars va han super, som vanligt! Ska bli så kul att visa upp honom för Regina :D

Fick min födelsedagspresent att mormor idag, önskade mig en stickad tröja med ett speciellt mönster. Tack älskade mormor <3

Nu ska jag slänga in mer ved sen blir det en kopp te i soffan innan hästarna ska in.

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fasen så fin tröja du fått, den måste du vara nöjd med.Mimmi

2010-11-02 @ 19:10:23
URL: http://www.123minsida.se/delsbostintan
Postat av: Corneliusjohanne

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-07-02 @ 08:27:59
URL: http://corneliusjohanne.bloghy.com
Postat av: Corneliusjohanne

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-07-02 @ 08:28:10
URL: http://corneliusjohanne.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0