dumma hund

Billy fick mig att gråta floder idag. Hunden som aldrig sticker iväg stack iväg!
Efter några timmars letande med lite hjälp av min mormor hittades han. Satt på en kulle några hus bort (vilket är en bit här på landet) Deras jämtar skulle till att löpa..
Dumma, dumma, dumma hund <3

Jobbet har vart så otroligt stressigt idag. Dagen började väldigt lugnt, nästan trevligt. Men efter 18.00 blev det svettigt. Så nu är jag mer än nöjd med att sitta i soffan!


Btw, kära mor hade döpt våra får. Det blev Rebecca och de kvinnliga namnen Steven och David

Antar att den här fulingen är Rebecca

------------------------------------------------------------------------------

Uppd:

Läste på Frida Binette's blogg att Tina har blivit godkänd freestyleinstruktör!

Tina är en underbar människa som jag lärde känna när jag gjorde min praktik på hennes hunddagig. Grattis Tina!

 




Kommentarer
Postat av: anna

Anledningen till att folk kastrerar sina djur, min vän ;)

2010-09-14 @ 10:00:34
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Pekka

Varför skulle jag kasterera en så vacker hund? Går han igenom hd och ögon plus vallhundsprov så finns det ingen anledning! Han är inte en jobbig hane

2010-09-14 @ 14:35:14
URL: http://tricolour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0