kuttad

Är nyklippt och trött.
Supernöjd med pälsen, soo far! Klipper mig på Sotlugg och Linlugg, dom är kanon!
Efter frissan stack jag och Anna iväg på IKEA. Kul att hitta på någonting, även på en ledig dag :)

Min förkylning blev bättre men nu har den smygit tillbaka, och denna gång dubbelt så hårt! Halsmandlarna är svullna som två feta barbapappor.

Bara en vecka kvar på jobbet nu. Jobb fyra dagar - ledig en -  jobba två. Tråkigt att jag jobbar på min födelsedag, men får ta igen det på helgen!



Hoppas Anna skyndar sig på med plugget så jag kan gå hem till henne, dricka kaffe och kolla film.

HAHA hittade en bild på datorn. Det är den första jag gjorde med min Wacom! Sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0