Midori

Idag är en ledig dag.

Gick upp klockan 06.00 imorse för att hjälpa barnen med frukosten.
Gick ut till fåren för att vattna och ge en äppelbit. En av tackorna är så otroligt pratig och go. Shropshire är inte kända för att vara den pratigaste av raser, men vi har en tacka som pratar så fort hon ser en. Kom ut med några kakor hö och hon skuttade fram till mig, bräkandes.
Satte mig på huk och gullade lite med henne. Ganska mysig början på morgonen.


Ikväll ska det bli massa god mat här hemma. Sammarbetar med mormor och morfar. Ska fira mor och far lite.

Efter det händer nått ännu roligare. Min gamla dressyrponny Midori, som jag tävlade DIV 1 med kommer hit med sin nya ägare. Hon behöver lite hjälp, så vi får se vad jag kan göra :)

Så länge sen jag träffade Dåren nu. Han är en speciell ponny. Inte haft det så lätt i livet.
Vi har många underbara och en del smärtsamma minnen tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: anna

Pånni!

2010-09-15 @ 13:13:26
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: sofia

oh vad roligt ^^

2010-09-15 @ 21:11:13
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0