snopet

Hung over cleaninglady.. det är jag idag. Trött, seg, mör.
Städar inte jag på två dagar så ser det ut som skit hos mig. Hur lyckas jag med detta? Disken är ju ändå värst. Men den är avklarad, till min stora lycka.
Nu är det bara resten kvar, sen tåg. Sen jobb imorgon. Plus att fåren kommer imorgon. Nice

Min underbara granne under mig får lida lite idag, jag fick lida igår. Idag vågar jag dra på basen lite mer än vanligt.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Usch och fy för mig.. Nu är det gjort iaf, nästan iaf. Sticker om en timme. Saknar redan Gävle, om jag bara fick jobb här så slapp jag sakna det. Ger inte upp Gävle dock. Love it här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0