riskettan

Idag har jag lidit. Riskettan måste va bland det mest onödiga jag deltagit i. Men nu är det klart och ur vägen.

Av någon anledning har den senaste månaden vart lite jobbig.. på alla tänkbara vis. Det mesta har gått otroligt tungt. Finns så mycket som gör att man tappar sug och fokus. Nu vill jag att det ska sluta.

Om en vecka ska B hd-röntgas. Håll tummar och tassar :)

Idag ska jag försöka undvika telefonen så mycket som det bara går. Igår vart det för många sociala timmar i telefonen, orkar inte riktigt med det idag. Svarar bara om jag vill eller om det är spec personer som ringer. Ta inte illa upp, jag är lite bitter idag.

Nu ska jag vila en stund sen klättra upp på min ct med dunkande musik. Avis på A som får spinna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0