fallout

Idag har jag lekt tv-spel hela dagen.
Suttit med fallout 3. Helt okey tidsfördriv, men föredrar Oblivion.
Gjorde en fet miss som jag inte tar mig ur levande.
Jag var ute och vandrade i det radioaktiva landskapet och såg en soffa under en bro så jag var självklart tvungen att springa dit och kolla. Såklart hade något pucko lagt dit en mina som jag klev på.
Fick snopet återvända till staden Megaton där jag insåg att jag varken hade pengar eller hp. Då blir man såklart mattjuv! Men det funkade inge vidare. Folk började skjuta mig och slå mig med järnrör(!) vilket resulterade i att jag dog.. gång på gång på gång. Hur svårt ska det vara att bara sätta mig i fängelse eller låta mig betala böter för dom grå köttbitarna och extremt radioaktiva drickorna jag snodde eller varför inte prata med mig? Retards



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0