Det är okey

Nu är det inte många dagar kvar här i underbara norrland. Jag kommer sakna det, men förhoppningsvis kommer livet i Göteborg inte göra mig besviken heller. Fattas bara en gård och en massa får, allt annat har jag redan :)

Vädret har vart riktigt tråkigt de senaste dagarna, men nu verkar det som att det är lite sol. Ska passa på att gå ut med dessa underbara hundar.

Gässen blev av med ett ägg, hur vet jag inte. De kan ha rullat ut det ur hagen eller så tog en skata det. Men när jag gick in till dom och kollade så låg där två nya ägg. Hoppas det blir en massa gässbebisar!

Kommentarer
Postat av: anna

gåsisar!!!!

2011-05-30 @ 11:33:24
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0