droppar

Det regnar en massa här, det gör ingenting! Tänkte ta ett tidigt vallpass med hundarna, men jag tänker nog vänta tills det lugnat ner sig lite. Kanske är bra att låta dom vila lite. Lagom är alltid bäst. (men det är roligare med mycket)

För tillfället är hundarna rätt nöjda med livet. Billy och Fame ligger helt utslagna på nedervåningen. Sist jag kollade till dom så låg dom bredvid varandra med en leksak emellan sig och Gimmie hade lagt sig på soffan i köket med en tuggis.

Jag tror jag har skämmt bort hönsen lite väl mycket. Varenda gång de ser mig så försöker de konversera med mig. Jag går mer än ofta dit med några nävar gräs och maskrosblad.
En dag gav jag dom pasta, gömde det lite varstans i hönsgården. Dom blev helt tills sig, skrek av lycka och värpte en massa ägg. Tacksamma djur ;)

Saker man gör när det regnar; kolla oldies på youtube <3

Burning Safari

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hönsen verkar ju vara ganska söta dom med! :)

2011-05-25 @ 12:18:18
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0