träna

Folk som inte vill bo på landet vet inte vad de pratar om, det finns inget bättre.

Imorse när jag vaknade hade jag Fame på ena sidan och Billy på den andra. Gimmie  låg under sängen och sov fortfarande.
Hundarna flåsade i varsit öra så jag vände ansiktet emot Fame. Då blev hon så glad att se mig, som om jag hade vart borta en längre tid, så hon överföll mig med en massa pussar. Blev lite jobbigt så jag vände ansiktet emot Billy istället. Fick samma glada reaktion av honom. Vände och vred på mig ett tag, men dom slutade inte turas om att pussa på mig.
Till slut sa jag till dom att det faktiskt fick räcka och jag la mig på rygg. Äntligen blev det tyst och ansiktet fick vila ifrån slemmiga hundpussar.
Nu blev tystnaden nästan lite för tyst, så jag öppnar ögonen lite sakta för att se om dom somnat om. Ikke, där ligger dom, fortfarande på varsin sida om mig och stirrar på mig med stora flin. Då kan jag inte låta bli att skratta.. Vågen av pussar som kom då är obeskrivlig. Underbara hundar.

Nu ska jag starta en disk, dammsiga lite efter hundar som fäller lite päls och sen kommer Bodil :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0